Reunió de la Delegació de Família i Vida amb l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra

A la Casa del Fener de la Parròquia d’Andorra la Vella el dia 27 de febrer va tenir lloc una trobada dels Delegats diocesans de Família i Vida, Mn. Josep Montoya i Sra. Conxita Salvadó, amb uns quants preveres de l’Arxiprestat de les Valls d’Andorra i diversos matrimonis que col·laboren habitualment en la preparació de parelles per a rebre el sagrament del matrimoni al Principat d’Andorra.

Va ser una reunió on els Delegats va presentar el nou material per a la preparació de matrimonis que volen impulsar a tot el Bisbat d’Urgell a partir del diàleg amb les parelles que es volen casar i on es van tractar els temes fonamentals  per la consolidació i vivència d’una família cristiana: amor conjugal, fidelitat, educació afectivo-sexual, espiritualitat matrimonial, etc.

Fou una reunió fraterna, amb intercanvi d’experiències mútues i que serví per conèixer més a les parelles que ja realitzen tasques d’acompanyament familiars i que ara voldrien ser cridades a esdevenir encara més vinculades amb la Delegació diocesana de Família i Vida fins a poder constituir un petit grup de matrimonis al Principat d’Andorra.