Reunió de la Delegació de Família i Vida a La Seu d’Urgell

Dijous dia 19 de maig es van reunir a La Seu d’Urgell els membres de la Delegació de Família i Vida del Bisbat amb la presència del Delegat, Mn. Joan Antoni Mateo. Aquesta era la primera reunió de la Delegació diocesana després de la publicació de l’Exhortació apostòlica Amoris Laetitia del Papa Francesc.

Després de la pregària inicial, es valorà la jornada diocesana de família que va tenir lloc a la parròquia de Guissona el passat dia 9 d’abril on hi varen participar un bon grup de famílies de la Diòcesi amb la presència de l’Arquebisbe Joan-Enric.

A continuació, es feu una presentació de l’exhortació apostòlica i els membres valoraren la necessitat de repensar i accentuar la preparació immediata al sagrament del matrimoni i l’acompanyament pastoral als matrimonis joves recent contrets. S’acordà preparar una proposta que contempli materials i persones que puguin ajudar en aquesta urgència a fomentar la pastoral familiar i a la seva necessària vinculació amb la pastoral catequètica, juvenil i d’ensenyament.