Reunió de la Delegació de Catequesi

img_0336

Dilluns 21 de març al matí, la Delegació diocesana de Catequesi es va reunir a la Casa del Bisbat sota la presidència del Vicari general d’Urgell, Mn. Joan Pujol i del Delegat diocesà, Mn. Antoni Elvira, per tractar un extens ordre del dia.

Entre d’altres qüestions, es va sotmetre a consideració un primer esborrany del projecte per instituir al Bisbat una escola de catequistes que proporcionaria diferents graus de formació, des de l’inicial fins a la formació continuada, als catequistes de la Diòcesi.

Compartir
Llamados al gozo y a la esperanza
d’Amic e Amat
Llamados al gozo y a la esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell:

Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros la constitución pastoral Gaudium et spes, “Gozo y esperanza”, un texto que
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda