Presentació del llibre de Sebastià Janeras sobre «Visions del cristianisme oriental»

El dia 23 de gener a la Sala Pere Casaldàliga de l’Editorial Claret va tenir lloc la presentació del llibre del Dr. Sebastià Janeras, sobre » Visions del cristianisme oriental». Hi van assistir l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives i el Provincial dels Claretians Ricard Costa-Jussà, i acompanyaren amb cants eslaus la Coral Irina.

L’autor i el seu darrer llibre van ser presentats pel Dr. Màxim Muñoz CMF, i el Dr. Antoni Matabosch que destacaren com aquesta publicació aplega textos provinents de conferències i articles del Dr. Sebastià Janeras sobre aspectes diversos de la tradició cristiana oriental: les icones i el seu culte, sant Gregori Palamàs, la tradició hesicasta, i fonts de la litúrgia i l’espiritualitat oriental. El llibre compta amb una presentació del mateix Arquebisbe de Constantinoble Bartomeu I, Patriarca Ecumènic.

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda