Nomenaments a l’Arxiprestat de La Noguera

L’Arquebisbe d’Urgell amb data 4 de desembre ha acceptat la jubilació que li havia demanat Mn. Ermengol Donisa i Nat, que es quedarà a residir al Monestir de Sta. Maria de Bellpuig de les Avellanes (Les Avellanes), acompanyant sacerdotalment la Comunitat de Germans Maristes.

I ha nomenat Mn. Alfons Velásquez Castañeda Rector de les Parròquies del municipi de Les Avellanes, Mare de Déu Assumpta de Les Avellanes, Sta. Maria de Santa Linya, l’Assumpció de Tartareu, i l’Assumpció de Vilanova de la Sal, amb l’ajuda del Diaca Adscrit en aquestes mateixes Parròquies, Mn. Antoni Baldomà i Molins. Els dos conserven les dedicacions pastorals que ja tenien confiades.

Encomanem-los a Déu!

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda