Mons. Vives presideix el Concert de Nadal dels Petits Cantors en favor de l’EENS Meritxell

L’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, va presidir la nit del divendres 19 de desembre el concert de Nadal dels Petits Cantors del Principat d’Andorra, que es va dur a terme a l’Auditori Nacional d’Andorra, a Ordino. El concert era en benefici de l’Escola Especialitzada de Nostra Sra. de Meritxell, amb el patrocini del Govern d’Andorra, i amb el suport de diverses entitats, empreses i col.laboradors. Hi van participar els músics Nicolas Licciardi, Nicolas Jeunesse, Martin Angster, Nicolas Christophe, Clément Schuppert i Anne-Juliette Meyer. La direcció va ser de Catherine Métayer.

Els Petits Cantors van fer un recorregut per cançons i peces d’arreu del món, i van començar amb una nadala lletrada a Andorra per Marta Déu amb música de M. Henric, moment que recullen les imatges. També es van interpretar peces de Ucraïna, Anglaterra, Estats Units, Brasil, Irlanda, Itàlia i d’altres.

img 2182 1 img 2194 1 img 2164 1 img 2165 1 img 2196 1

Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda