Mn. Mateo predica exercicis espirituals als Grups d’Oració i Amistat

Del 26 al 30 d’agost Mn. Joan Antoni Mateo va dirigir una tanda d’exercicis espirituals per als membres dels Grups d’Oració i Amistat (GOA) a la casa d’espiritualitat P. Francesc Palau a Barcelona. Hi van participar vint-i-quatre exercitants. Sota el tema Retorn a l’essencial es va considerar particularment la presència i acció de l’Esperit Sant en la vida de l’Església i de cada fidel.

Els GOA foren fundats fa 50 anys per Mons. Josep M. Cases que fou Bisbe de Sogorb-Castelló. Aquests grups apostòlics a més de fomentar la pregària i amistat també animen els seus membres a participar en diversas iniciatives parroquials i diocesanes. Aquesta tardor està prevista una visita de la Presidenta dels GOA a Tremp i comarca per veure si s’hi pot fundar un grup.

Compartir
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
d’Amic e Amat
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

En pleno invierno, comenzamos este domingo el llamado Octavario de oración por la unidad de los cristianos. Cada año, del 18 al 25 de enero, estamos invitados a tomar conciencia de que todos los cristianos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda