Missa del Gall a la Catedral

El Cant de la Sibil·laLa Missa del Gall de la Catedral de Santa Maria d’Urgell, es farà enguany a partir de les dotze de la nit (24:00) i es podrà escoltar el Cant de la Sibil·la, un drama litúrgic, en cant gregorià, que parla de la fi del món, i ens enfronta a l’esdeveniment final, al qual cal arribar nets de cor, despullats de tota la faramalla del consum, curulls del poder de l’amor.
La Missa estarà presidida per l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, i concelebrada per Canonges i el Rector de la Parròquia de Sant Ot, Mn. Xavier Parés.
Enguany, la celebració eucarística i el cant de la Sibil·la, serà retransmesos en directe pel Canal 33 de la Televisió Autonòmica de Catalunya, TV3, per a tota Catalunya.

Compartir
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
d’Amic e Amat
Diseñemos nuevos mapas de esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros una declaración conciliar breve en extensión, pero de gran alcance para la vida de la Iglesia y para el futuro
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda