L’Arquebisbe-bisbe emèrit d’Urgell, Mons. Joan Martí i Alanis ha mort en la pau del Senyor

L’Arquebisbe-bisbe emèrit d’Urgell, Mons. Joan Marti i Alanis, va morir diumenge 11 d’octubre al matí en la Pau de Crist, a Barcelona, a l’hospital de Ntra. Sra. de l’Esperança.

La Missa Exequial i l’enterrament seran a la Catedral de Santa Maria d’Urgell, el proper dimecres dia 14 d’octubre, a les 11:30 del matí, a la Seu d’Urgell. Serà presidida del Bisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra Mons. Joan-Enric Vives i Sicília.

La capella ardent és previst que quedi instal·lada al Saló del Tron de Palau Episcopal de la Seu d’Urgell, el dimarts a la tarda a partir de les 16:30 h i fins a les 22:00 h del vespre. Serà oberta al públic en general.

El Bisbe d’Urgell ha demanat a la Diòcesi que encomani l’ànima de l’Arquebisbe Martí a la misericòrdia del Bon Pastor, perquè l’hi doni el premi dels servents fidels de l’Església.

Compartir
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
d’Amic e Amat
Un solo cuerpo, un solo Espíritu y una sola esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

En pleno invierno, comenzamos este domingo el llamado Octavario de oración por la unidad de los cristianos. Cada año, del 18 al 25 de enero, estamos invitados a tomar conciencia de que todos los cristianos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda