La parròquia de Sant Ot celebra la primera conferència quaresmal

La parròquia de Sant Ot, a La Seu d’Urgell, va iniciar les Catequesis amb una reflexió Musical de Quaresma, «Els Salms de la Misericòrdia” , a càrrec del Sr. F. Xavier Galindo, que se celebrà el dimecres dia 17 de febrer al Casal Parroquial, a les 20 hores.

Fou una reflexió molt rica i profunda amb retalls de la vida pastoral del Papa Francesc, i de la Butlla «Misericordiae Vultus”. Apropant-se a les persones més vulnerables, com pare i pastor; escoltant, acollint, consolant, dignificant. Molt adient i molt interpel·lador.

Una hora llarga de reflexió i meditació alimentada amb els Salms 50 i 117, Salms de la Misericòrdia. acompanyats de música gregoriana molt adient. Tot un conjunt d’elements que ens van ajudar a crear un clima d’oració i penediment. La presència de Jesús misericordiós i de Maria, Mare de la Misericòrdia, finalitzant amb el cant de la Salve Regina, han fet d’aquesta Catequesi una bona preparació per viure més a fons la Quaresma, camí vers la Pasqua.

Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda