Inici del curs del Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ)

Divendres dia 19 de setembre tingué lloc la 1ª reunió del curs 2014-2015 del Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ). La reunió fou presidida pel Bisbe Mons. Francesc Pardo, Bisbe de Girona i bisbe delegat de l’àmbit de la joventut de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET).

Els delegats diocesans de joventut van valorar positivament l’XIè. Aplec de l»Esperit, la trobada interdiocesana que reuní més de 2.000 adolescents i joves, convocats pels bisbes de Catalunya el passat 7 de juny, vigília de la Pasqua de Pentecosta, a Banyoles (Girona), entorn del lema: «És el Senyor!» i programaren les activitats per a joves que es duran a terme en el present curs 2014-2015.

El Delegat diocesà de joventut d’Urgell, Sr. Lluís Plana participà a la Trobada.

sij