Inauguració de l’Exposició Solidària de l’artista Jaume Borrell al Centre Sant Ot de Càritas d’Urgell

El passat dilluns, 11 de maig, a les vuit del vespre, s’inaugurà l’Exposició Solidària en benefici de Càritas de l’artista pictòric Jaume Borrell. 

Borrell, urgellenc d’adopció, viu a La Seu d´Urgell des de fa gairebé 20 anys, i és ja un pintor molt reconegut per la seva obra intensament realista, detallista i descriptiva de pobles rurals d’arreu de Catalunya. 

Gairebé un centenar de persones van acostar-se al nou centre d’activitats de Càritas, i després de les presentacions per part del Sr. Nodar (Director de Càritas La Seu), Mn. Xavier Parés (President de Càritas La Seu, i Maria Bullich (Cap del Centre d’activitats Sant Ot, el pintor solidari Jaume Borrell, mogut per la seva solidaritat i especialment sensibilitzat amb els projectes que Càritas d’Urgell duu a terme en tot el seu territori diocesà, va ofereir per el primer dia de l’exposició un 10% de descompte pels assistents, el 75% del valor econòmic del seu art a Càritas d’Urgell, i tenir així la oportunitat de seguir ajudant als qui més ho necessiten, i tenim més a prop. 

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda