Inauguració de l’exposició i venda de treballs per ajudar una guarderia a Guinea Equatorial

Dissabte dia 5 de desembre al matí, va tenir lloc a la Sala d’exposicions del Centre Cívic del Passeig de La Seu d’Urgell, la inauguració de l’exposició de treballs del Grup de senyores «Mare Carmen».

S’hi van fer presents el Sr. Bisbe i el Sr. Alcalde que, juntament amb la M. Maria Corominas, van adreçar uns parlaments breus per valorar l’acció de tot l’any d’aquest grup de senyores que aporten delicats treballs de costura i altres, perquè del producte de la venda en aquesta Exposició, es pugui mantenir el menjador gratuït per a nens que regeixen les Religioses de la Sda. Família d’Urgell a Guinea Equatorial.

Compartir
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
d’Amic i Amat
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
Más de 22.000 parroquias al servicio de toda la sociedad, más de 4 millones de personas atendidas en centros asistenciales, más de 40 millones de horas dedicadas por sacerdotes, voluntarios y laicos, más de 10.000 misioneros en los cinco continentes. Hoy celebramos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda