Inauguració de la restauració del retaule de St. Iscle i Sta. Victòria a Politg, de la Baronia de Rialb

Amb motiu de celebrar-se la festa major, el dia 24 de maig, festa de l’Ascensió, el Vicari General, en representació del Sr. Bisbe, ha inaugurat la restauració del retaule de Sant Iscle i Santa Victòria, col•locat definivament a l’església de Sant Josep del poble de Politg, de la parròquia de La Torre de Rialb. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde de la Baronia de Rialb Il•lm. Sr. Pere Prat i Torra, el President del Consell Comarcal de la Noguera Il•lm. Sr. Vicent Font i Bernal, la restauradora i conservadora de l’art dels serveis tècnics del Departament de Patrimoni artístic de la Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya, la lleidatana Elena Iglesias Guerra, i una nombrosa representació de veïns dels poblets que componen l’ajuntament de la Baronia de Rialb, que omplien la plaça de l’església on s’ha celebrat la festiva eucaristia presidida pel Vicari General Mn. Joan Pujol, acompanyat de l’administrador parroquial Mn. Bonifaci Fortuny.