Gest solidari dels sacerdots i diaques d’Urgell amb Càritas Diocesana

Constatant l’augment de demanda d’ajuda econòmica que està arribant a Càritas Diocesana d’Urgell, que és quasi el triple del que es venia rebent, i les necessitats cada cop més grans de sostenir sobretot les famílies amb problemes, els preveres i diaques d’Urgell faran mensualment una aportació voluntària a Càritas.
És un signe de compartició solidària a partir de la nòmina mensual de cada prevere, des del juliol fins al desembre d’aquest any, que es posa a la lliure disposició de Càritas Diocesana. 
Es va aprovar aquesta proposta en la darrera reunió del Consell episcopal amb els Arxiprestos, i fou ratificada per cada prevere i diaca posteriorment.
Tant de bo tots els cristians que puguin, s’animin també a donar durant un temps una part del seu sou, com a caritat envers els necessitats.

Compartir
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
d’Amic e Amat
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

El próximo 27 de noviembre se celebra la memoria litúrgica del beato Ramon Llull. En medio de los cambios de nuestro tiempo, el Señor nos regala figuras que iluminan el camino. Una de ellas es Ramon Llull,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda