Festa del primer repic de les campanes del Monestir de Les Avellanes

dscf6819

El 2 de gener de 2012 ha tingut lloc la festa del primer repic de les noves campanes del Monestir de Santa Maria de Bellpuig de les Avellanes. Amb aquest acte culmina el projecte anomenat «Que sonin les campanes al monestir» que va començar al febrer de 2011, i que ha estat promogut per l’Associació d’Amics del Monestir de les Avellanes.

La celebració ha començat amb un acte informatiu a l’aula magna del monestir, en la que s’hi ha reunit més d’un centenar de persones. Entre aquestes s’hi ha convidat els representats de les entitats públiques i privades que han col•laborat en el projecte.

Compartir
Llamados al gozo y a la esperanza
d’Amic e Amat
Llamados al gozo y a la esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell:

Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros la constitución pastoral Gaudium et spes, “Gozo y esperanza”, un texto que
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda