Festa de la Mare de Déu de la Llet a La Seu d’Urgell

Diumenge dia 3 d’agost a l’església del Seminari diocesà d’Urgell va tenir lloc la tradicional Eucaristia amb què els veïns del Carrer Major de La Seu d’Urgell festegen la festa de la seva patrona, la Mare de Déu de la Llet que enguany fou presidida pel Secretari general del Bisbat Mn. David Codina i on hi participaren els seminaristes de la Diòcesi. En un clima de pregària es tingué un record pels difunts traspassats al llarg del darrer any, que foren veïns del carrer Major.

A continuació de l’Eucaristia va tenir lloc la tradicional benedicció de l’esmorzar de germanor a la plaça Patalín, amb coca i xocolata oferts per la Germandat de Sant Sebastià.

Els actes de festa es clouran el dimarts dia 5 d’agost quan hi haurà el rés del Rosari al peu de la imatge de la Mare de Déu de La Llet.

img 0988img 0978

Compartir
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
d’Amic i Amat
«Germanor»: una espiritualidad de puerta abierta
Más de 22.000 parroquias al servicio de toda la sociedad, más de 4 millones de personas atendidas en centros asistenciales, más de 40 millones de horas dedicadas por sacerdotes, voluntarios y laicos, más de 10.000 misioneros en los cinco continentes. Hoy celebramos
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda