Es presenta el joc del «Busca-busca» a la Catedral, una activitat per gaudir en familia

Des de la Catedral i el Museu Diocesà d’Urgell es posa en marxa una nova activitat autoguiada i gratuïta oberta a tothom, pensada especialment pels ciutadans de la Seu d’Urgell que vulguin venir a la Catedral i mirar el conjunt amb uns altres ulls. Aquesta proposta neix amb la voluntat de fer gaudir de l’art i del patrimoni a persones o grups familiars d’un màxim de 6 membres, davant la situació de restricció de la mobilitat en què ens trobem, especialment durant els caps de setmana de mobilitat reduïda. L’activitat fou presentada el dijous 12 de novembre per la Delegada de Patrimoni, Sra. Clara Arbués, als mitjans de comunicació local.

L’activitat concreta se centra a buscar detalls de diversos elements del patrimoni artístic de tot el conjunt catedralici i, posteriorment, ja a casa, poder ampliar la informació de cadascuna de les imatges localitzades a partir d’un enllaç disponible al web del Museu. Finalment, entre tots els que hi participin se sortejarà un lot de productes de la botiga del Museu.
Les persones o grups familiars d’un màxim de 6 persones que vulguin participar-hi cal que reservin prèviament el dia i l’hora al web del Museu: www.museudiocesaurgell.org o bé per telèfon al 973353242.
L’horari per fer l’activitat és de dilluns a dissabte de 10 a 13 i de 16 a 18h.

L’activitat també està oberta a grups bombolla de convivència acreditats – grups escolars i col·lectius vulnerables- que vulguin gaudir-la entre setmana, sempre amb reserva prèvia.
Els espais del Museu i la Catedral estan oberts amb una limitació d’aforament del 33 % i per aquest motiu és imprescindible la inscripció prèvia a l’activitat. Segons es desprèn de la Resolució SLT 2700/2020, als museus es poden dur a terme visites autoguiades en família, sempre que no se superin el nombre de sis persones.

Persona de contacte: Sra. Urgell Duró. Telèfon: 973353242