El Copríncep rep el Grup Parlamentari Ciutadans Compromesos

Divendres dia 5 de juliol el Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, va rebre al Palau episcopal de La Seu d’Urgell els dos representants del Grup Parlamentari Ciutadans Compromesos, el President del Grup, Sr. Carles Naudi d’Areny-Plandolit Balsells i el President suplent, Sr. Raül Ferré Bonet.

La trobada va discórrer en un clima de cordialitat i els membres dels Grup informaren al Copríncep episcopal dels principals objectius de la legislatura i altres punts d’interès i inquietuds del seu partit.

Amb aquesta visita es tanca la roda de trobades que el Copríncep episcopal ha mantingut al Palau Episcopal de La Seu d’Urgell amb els representants de tots els Grups Parlamentaris del Consell General del Principat d’Andorra, sorgits de les eleccions legislatives del proppassat dia 7 d’abril.

 

Compartir
¡Todo por Jesús!
d’Amic e Amat
¡Todo por Jesús!
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el título de esta carta quisiera felicitar a todos los catequistas y a todas las catequistas que el próximo martes 27 de enero celebraremos a san Enrique de Ossó y Cervelló, patrono de los catequistas.
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda