El Copríncep Episcopal es reuneix amb el Copríncep francès al Palau de l’Elisi

El Copríncep Episcopal i Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives i Sicília, ha mantingut aquest matí una trobada personal amb el Copríncep francès, Excm. Sr. Emmanuel Macron al Palau de l’Elisi.

Durant l’entrevista, que s’ha dut a terme a quarts d’una del matí i en un clima de gran cordialitat, els Coprínceps han pogut fer un intercanvi de parers sobre qüestions de la política interna del Principat d’Andorra i de la seva projecció en l’àmbit internacional així com diversos temes europeus i de cohesió social.

El Copríncep episcopal ha assistit a la reunió acompanyat del seu Representant Personal, M.I. Josep M. Mauri Prior i de la Secretària del Copríncep, Sra. Concepció Garcia Moyano. Per la seva part el Copríncep francès ha estat acompanyat del Representant Personal, M.I. Patrick Strzoda, i del Sr. Pascal Escande, Director de gabinet del Representant personal del Copríncep francès.

Aquesta ha estat la primera reunió personal que mantenen ambdós coprínceps des de que Emmanuel Macron fou elegit President de la República Francesa i, per tant, va iniciar també la seva tasca com a Copríncep d’Andorra.

Compartir
La familia de Dios
d’Amic e Amat
La familia de Dios
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor, continúo con vosotros este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II.

Hoy querría presentaros la constitución dogmática Lumen gentium, que habla del misterio
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda