El 6 de novembre, Cadena de pregària per les vocacions

«La collita és abundant, però hi ha pocs segadors. Demaneu a l´amo dels sembrats que hi faci anar més segadors» (Mt 9, 38).

Per desè any consecutiu, la Delegació Diocesana de Pastoral Vocacional del Bisbat d’Urgell, es vol unir a la «Cadena de Pregària per les vocacions» organitzada a nivell de les 10 diòcesis amb seu a Catalunya. Es pretén que durant tots els dies i totes les hores del mes de novembre hi hagi persones o grups pregant per les vocacions, tot formant aquesta cadena ininterrompuda de pregària per les vocacions. Cada Diòcesi es compromet 3 dies a mantenir la pregària continuada, durant les 24h del dia.
A la nostra diòcesi d’Urgell li correspon organitzar aquesta cadena de pregària: el dijous 6; el diumenge 16 i el dimecres 26 de novembre.

L’experiència d’aquests anys resulta molt positiva en moltes comunitats parroquials i religioses, tant a nivell comunitari com a nivell personal. És per això que, enguany, es vol tornar a repetir. Hi pot participar tothom qui vulgui pregar. Es pot fer individualment o en comunitat. Molts malalts agraeixen col·laborar en aquesta iniciativa. Val a dir que les comunitats de vida consagrada i especialment les de vida contemplativa participen molt en aquesta cadena. Enguany, amb motiu de l´Any de la Vida Consagrada, demanem al Senyor santes i abundants vocacions als Instituts de Vida Consagrada i als monestirs de contemplativa.

La cadena de Pregària d´enguany s´emmarca en la celebració del Sínode extraordinari de Bisbes sobre la Família i l´Evangelització, convocat pel Papa Francesc.

Tant de bo que aquesta cadena de pregària 2014 doni un nou impuls a la Pastoral Vocacional de les diòcesis de Catalunya i d´Espanya i, en particular, a la nostra d´Urgell.

Cliqueu aquí per llegir el fulletó d’enguany.

cpv14-material-690x450