Donació a Càritas Urgell

La Parròquia Sant Ot de la Seu d’Urgell va fer una donació de material escolar a Càritas d’Urgell i al Consorci d’atenció a les persones de l’Alt Urgell. 115 alumnes de la comarca gaudiran del material escolar pel proper curs escolar 2020 – 2021. Els beneficiaris pertanyen a les escoles: Mn Albert Vives, Pau Claris, La Salle, Ins La Valira, IES Joan Brudieu, de la Seu d’Urgell; Escola pública de Castellciutat; Escola Rosa Campà de Montferrer; Escola Miret i Sans d’Organyà; Escola Pública Sant Climent de Coll de Nargó; Escola Sant Jordi i IES Aubenç d’Oliana.

Dijous 3 de setembre va tenir lloc l’entrega dels lots de material als representants de les entitats, per tal de fer-ho arribar a les famílies. A l’acte hi van estar presents Mn. Ignasi Navarri, rector de la Parròquia Sant Ot; Diana Aguilar, representat de Càritas Parroquial a la Seu d’Urgell; Jordi Fàbrega, Alcalde de la Seu d’Urgell; Marian Lamolla regidora de Serveis Socials de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell; Josep Casanova Director voluntari de Càritas d’Urgell i Neus Puigsubirà Cap de Centre Sant Ot de Càritas a la Seu d’Urgell.

Compartir
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
d’Amic e Amat
Ramon Llull, místico del diálogo y testimonio para hoy
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

El próximo 27 de noviembre se celebra la memoria litúrgica del beato Ramon Llull. En medio de los cambios de nuestro tiempo, el Señor nos regala figuras que iluminan el camino. Una de ellas es Ramon Llull,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda