Darrera reunió de la Comissió permanent de Vida Creixent del curs

El dia 4 de juny 2019 a la Casa del Bisbat van retrobar-se els membres de de la Comissió permanent de Vida Creixent celebrant la darrera de les tres reunions d’aquest curs.

Iniciaren aquesta reunió gaudint de la bellessa del dia i de l’alegria de retrobar-nos novament després de la darrera reunió del dia 30 d’abril.  Amb la pregària i el cant de l’himne de Vida Creixent, seguidament valoraren la celebració de la XXXIII Trobada interdiocesana a Montserrat del passat dia  9 de maig. A continuació vam preparar la XIV Trobada diocesana Vida Creixent pel dia 8 d’octubre a Agramunt.

Vam analizar els llibrets/temari del nou curs 2019/2020 encomanats a la comissió interdiocesana, i vam programar la visita del nostre President en Sergi Òliba i la seva muller, per la “tertúlia d’estiu” als jardins de la Residència Sda. Família prevista pel proper dia 9 de juliol.

Esperem amb joia que ens acompanyin en aquest dia els amics de La Seu i Andorra i també els d’altres indrets propers, fent un petit esforç i ganes de “posar vida als anys!