Curs de monitors d’activitats de lleure infantil i juvenil de la FEMN

Del 18 al 29 d’agost està tenint lloc a la Casa de Colònies d’AINA (Principat d’Andorra) el Curs de monitors d’activitats de lleure infantil i juvenil que anualment organitza la Fundació d’Esplais Santa Maria de Núria (FEMN), en ordre a preparar els futurs monitors i els que ja estan oferint aquest bell servei educatiu als infants i adolescents.
 
El curs té com a objectius preparar als joves per la seva tasca d’intervenció directa en el temps lliure d’infants i adolescents, conèixer diferents recursos tècnics i didàctics per a treballar amb infants i adolescents en el temps lliure i valorar el sentit educatiu del lleure i prendre una postura crítica, tot des de l’experiència de fe en Jesucrist.

El curs té una estructura de 150 hores lectives amb continguts teòrico-pràctics i 160 hores de pràctiques i clou amb l’elaboració d’una memòria.

Hi prenen part el President de la FEMN, Sr. Eloi Villalta i el Delegat diocesà de joventut, Sr. Lluís Plana, així com els responsables de la Casa de Colònies d’AINA i Mn. Ramon Rosell

 

 

 

Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda