Consell diocesà de Càritas d’Urgell

El dia 17 de novembre a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell va tenir lloc la reunió ordinària del Consell Diocesà de Càritas Urgell que fou presidida per l’Arquebisbe i President de Càritas Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, i pel Director Voluntari Sr. Josep Casanova i on hi van participar els representants de la majoria de Càritas Parroquials de la Diòcesi amb la representant de Caritas Andorrana.

La reunió va servir per presentar el projecte “Càritas Eco Canvi” que vol insistir en la necessitat que des del treball de Càritas s’aposti per la cura i respecte de la creació en la línia del que el Papa Francesc ens demana a la seva Encíclica “Laudato si”.

Es va valorar la 2a Jornada Mundial dels Pobres que l’Església celebra el diumenge 18 de novembre presentant les diferents iniciatives que des de Càritas Urgell s’han realitzat per a commemorar-la. La Jornada té com a lema “Quan els pobres invoquen el Senyor, Ell els escolta”.

També es va compartir informació sobre el treball de Càritas Diocesana d’Urgell i les Càritas parroquials i es va fer el seguiment de les diferents activitats que es porten a terme. També es va informar sobre les aportacions Parroquials i es va presentar la Campanya Institucional de Càritas que pretén donar conèixer el treball d’aquesta institució d’Església tan estimada.