Confirmacions a Sant Miquel de Vielha

El dissabte dia 19 de setembre l’Arquebisbe d’Urgell Mons. Joan-Enric Vives va administrar el sagrament de la Confirmació a 39 joves i 4 adults a la parròquia de St. Miquel de Vielha de la Vall d’Aran. 

Van concelebrar l’Eucaristia els sacerdots de la Vall i el secretari del Sr. Arquebisbe.

A la seva homilia Mons. Vives va animar els confirmands a viure el diumenge com a gran festa dels cristians, que ens identifica com a creients i ens dóna les forces per ser testimonis de Jesús. Comentant l’Evangeli animà els fidels a servir i no fer-se servir, posant-se en el darrer lloc, per donar la vida pels germans.

També comentà el viatge a Cuba i Estats Units que el Sant Pare Francesc començava aquell dia, valorant la reforma eclesial del Papa i el seu testimoni tan convincent de servei i d’amor a la humanitat, cercant la reconciliació entre els pobles i els canvis necessaris perquè la política mundial i l’economia es posin al servei de la persona humana i de la seva dignitat. 

Al final de l’Eucaristia foren entregats el Nou Testament i els Salms en llengua aranesa a tots els confirmats i l’Arquebisbe els demanà que fossin de lectura quotidiana, perquè, dels Evangelis sempre brolla la llum autèntica que pot orientar la vida i el seguiment de Jesús.

Compartir
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
d’Amic e Amat
Firmeza cuando sea necesario; dureza nunca; dulzura y caridad siempre (Beata Ana María Janer)
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell,

Hoy recordamos, con toda nuestra iglesia diocesana, la memoria litúrgica de una mujer religiosa del siglo XIX que supo captar la realidad de la sociedad y de la tierra en la que vivía. Se trata de la Beata
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda