Concert solidari de Nadal a Ponts

El diumenge 8 de gener i a la Capella dels Dolors, de la Parròquia de Santa Maria de Ponts, ha tingut lloc un Concert de Nadal una mica especial no tant per les cançons i músiques interpretades, que són les típiques d’aquests dies de Nadal, sinó perquè la idea de fer un concert solidari ha sortit d’un grupet de nenes i nens. Aquesta colla d’infants, ajudats per dues noies músiques de Ponts, l’Alba i la Núria, han assajat aquests dies i davant unes 100 persones que omplien l’antiga capella dels Dolors, han ofert un repertori de peces nadalenques i altres, interpretacions que han fet amb diferents instruments: piano, violí, clarinet, violoncel, acordió.

Un petit concert que ha agradat molt a tots els assistents i que ha acabat amb la cançó “Fem Nadal”. A l’acabar molts aplaudiments i l’agraïment per part de Càritas Parroquial a qui van destinats els donatius que s’han recollit durant el concert i que es destinaran a l’àmbit de l’atenció d’infants amb risc d’exclusió social de Ponts i rodalia. Una bonica iniciativa que ha estat molt bé com activitat del poble per cloure les activitats d’aquests dies de les festes de Nadal a Ponts, aquesta vegada amb un veritable regal fet per: la Joana, la Berta, l’Anastàsia, l’Anna, l’Aran, l’Anna, el Joan, el Girvé, el Lluc i el Martí,  un regal per a aquells que més ho necessiten i que ho rebran a través de Càritas Parroquial.