Comiat de la Dra. Eva Riba Coma a la Residència “Clara Rabassa” d’Andorra la Vella

Dilluns dia 11 de maig l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep, President del Patronat de la Fundació «Clara Rabassa» d’Andorra la Vella, Mons. Joan-Enric Vives, va visitar la Residència per a ancians. Acompanyaren l’Arquebisbe, l’Arxiprest de les Valls d’Andorra, Mn. Ramon Sàrries, la Presidenta delegada i representant del Bisbe d’Urgell en el Patronat de la Fundació, Sra. Eloïsa Ortega, els altres dos membres del Patronat i la Direcció de la Residència.

El motiu de la visita era agrair la tasca realitzada per la Dra. Eva Riba Coma que ha decidit posat fi als seus 23 anys de dedicació a la Residència «Clara Rabassa» des de la seva fundació.

El Patronat de la Fundació li ofrenà un petit obsequi i posteriorment es va poder acomiadar dels residents que tant llargament ha servit i estimat amb un berenar de germanor.

Compartir
Feliz y Santa Navidad
d’Amic e Amat
Feliz y Santa Navidad
És el Cadí la serralada enorme
ciclòpic mur en forma de muntanya
que serva el terraplè de la Cerdanya
per on lo Segre va enfondint son llit.
Resclosa fóra un temps d'estany amplíssim,
a on, en llur fogosa jovenesa,
aqueixos cims miraven la bellesa
de
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda