Bon estiu des de les Escoles!

Bon estiu! Amb aquestes paraules senzilles i cordials, i sobretot plenes de sentit, perquè volen que tinguem un temps de la vida «bo», el Claustre de l’Escola Mare Janer de Sta. Coloma d’Andorra la Vella, amb els sacerdots i el personal no docent (foto), ens desitgen un bell temps d’aturada per reprendre noves forces educatives i formatives.

Ells són emblemàtics i representen els desigs de totes les Escoles cristianes de la nostra Diòcesi. Han treballat de valent per testimoniar l’alegria cristiana de l’Evangeli, des de l’escola, a famílies alumnes i a la societat sencera. I els ho agraïm. L’escola catòlica ha esdevingut -des de sempre és clar, però ara més que abans-, un puntal per a la nova evangelització i per al diàleg fe-ciència i fe-cultura en els elements bàsics, propers als infants i joves, i en la base de la societat. La relació famílies-escola-parròquia ha esdevingut un repte molt important per a l’anunci i la transmissió de valors i virtuts, per a educar en la fe.

Els desitgem bon descans, bon estiu, i bona represa al setembre, ja que l’escola és un lloc decisiu per al creixement de les persones, i necessitem sobretot responsables (titulars) i professors, amb les associacions de pares i mares, tots molt implicats en la tasca educativa, amb esperit de testimonis de fe i de servei, sempre interessats pel bé de cada infant i de cada jove.

A tots els mestres, de l’escola concertada i de l’escola pública, a tots els educadors, i als pares i mares els diem: Gràcies pel vostre treball silenciós però tan eficaç i pel vostre compromís educatiu i social!!

bon estiu

Compartir
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
d’Amic e Amat
El Adviento: caminamos hacia la alegría y la esperanza
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

En las vísperas de la solemnidad de la Inmaculada Concepción de María caminamos hacia una humanidad que nos hace reencontrar el sentido de ser persona humana, como recordábamos la semana pasada, y todo esto
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda