Benedicció i inauguració del nou menjador del Seminari diocesà

Amb ocasió de la celebració de l’onomàstica de l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, els preveres residents a la Residència sacerdotal Sant Ermengol de La Seu d’Urgell, en l’edifici del Seminari diocesà, juntament amb els Seminaristes, es van reunir el divendres dia 23 de juny, vigília de la festa litúrgica de Sant Joan Baptista, per felicitar al Sr. Arquebisbe en la diada de la seva onomàstica. Es va aprofitar per dur a terme la benedicció i inauguració de les obres de millora del nou menjador dels preveres residents al Seminari, que s’han pogut dur a terme gràcies a l’ajuda de la Fundació Arquebisbe Joan Martí Alanis.

Mn. Benigne Marquès, Administrador de la Residència sacerdotal Sant Ermengol, ha lliurat en nom de tots els preveres un petit obsequi de felicitació al Sr. Arquebisbe, i Mn. Jordi Gasch li ha recitat el conegut poema de Mn. Cinto Verdaguer “Els dos campanars”.