Benedicció d’una nova ermita i un nou altar a la Bordeta de Vilamós (Val d’Aran)

Dissabte dia 22 d’agost el Bisbe d’Urgell Joan-Enric Vives, ha beneït solemnement una nova ermita amb el seu altar fix, dedicada a Sant Josep, a la barriada de La Bordeta de Vilamós, a la Vall d’Aran.
Acompanyat pel Sr. Rector Mn. Josep Eliüd Arias, l’Arxiprest Mn. Pere Balagué, i Mn. Jusèp Amiell ha estat rebut a la barriada pel Sr. Alcalde de Vilamós Il•lm. Sr. Francesc Castet, i ha celebrat l’Eucaristia dins la qual ha beneït el recinte i parets de l’ermita i abans de l’ofertori ha beneït l’altar i l’ha encensat abans de vestir-lo i de dipositar-hi les ofrenes que després hi han estat consagrades.

Compartir
Llamados al gozo y a la esperanza
d’Amic e Amat
Llamados al gozo y a la esperanza
Queridos diocesanos,
querida iglesia de Urgell:

Con el afecto de padre y pastor, continúo este camino dominical de acercamiento al Concilio Vaticano II. Hoy quisiera presentaros la constitución pastoral Gaudium et spes, “Gozo y esperanza”, un texto que
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda