8 de desembre: Dia del Seminari

El proper dia 8 de desembre, Festa de la Immaculada Concepció de la Verge Maria, enguany celebrem extraordinàriament el Dia del Seminari, ja que al mes de març va quedar ajornat per l’esclat de la pandèmia.

El lema del Dia del Seminari és «Pastors missioners». Els sacerdots, ja que participen del sacerdoci de Crist, són anomenats “pastors de l’Església” i, com els Apòstols, són essencialment missions dins de l’Església tota missionera.

Us fem arribar el cartell, estampa i subsidi litúrgic de la Jornada que podeu descarregar aquí:

Preguem ben especialment per les vocacions al ministeri ordenat, pels seminaristes, pels seus formadors i per tots els responsables dels Seminaris. I ajudem el Seminari amb la nostra pregària i creem consciència als fidels de la seva importància, més encara en aquest temps de pandèmia, perquè col·laborin amb la formació dels futurs sacerdots i amb les necessitats del Seminari diocesà.

Compartir
Feliz y Santa Navidad
d’Amic e Amat
Feliz y Santa Navidad
És el Cadí la serralada enorme
ciclòpic mur en forma de muntanya
que serva el terraplè de la Cerdanya
per on lo Segre va enfondint son llit.
Resclosa fóra un temps d'estany amplíssim,
a on, en llur fogosa jovenesa,
aqueixos cims miraven la bellesa
de
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda