50 anys del Concili Vaticà II: diàleg dels teòlegs Drs. J.M. Rovira i J. Perarnau

img00025-20121010-1321

El dimecres 10 d’octubre de 2012 va tenir lloc, a la Facultat de Teologia de Catalunya a Barcelona, un acte commemoratiu de l’inici del Concili Vaticà II, ara fa cinquanta anys.
Al migdia, a la Facultat de Teologia de Catalunya (FTC), l’acte fou presidit per Mons. Joan-Enric Vives, arquebisbe-bisbe d’Urgell, acompanyat per Mons. Sebastià Taltavull, bisbe auxiliar de Barcelona i el Dr. Armand Puig, degà-president de la FTC, i consisti en un diàleg fecund entre els teòlegs Dr. Josep Maria Rovira Belloso i el Dr. Josep Perarnau, professors emèrits de la FTC, dos teòlegs que van seguir molt de prop les activitats conciliars i que van exposar les seves vivències en relació a aquest esdeveniment, el més important que va viure l’Església catòlica durant el segle XX.
Compartir
Laicos comprometidos
d’Amic e Amat
Laicos comprometidos
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Continúo este camino dominical de profundización en el Concilio Vaticano II. Hoy deseo presentaros el decreto Apostolicam actuositatem, sobre el apostolado de los laicos. Es un texto que, leído con fe y serenidad,
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda