Cadena de pregària per les vocacions

cartellcadenapregaria2010“Demaneu a l´amo dels sembrats que enviï més segadors al seus sembrats” (Lc. 10, 2).

Un any més, la Delegació Diocesana de Pastoral Vocacional del Bisbat d´Urgell, es vol unir a la “Cadena de Pregària per les vocacions” organitzada a nivell de les 10 diòcesis amb seu a Catalunya. Es pretén que durant tots els dies i totes les hores del mes de novembre hi hagi persones o grups pregant per les vocacions, tot formant aquesta cadena ininterrompuda de pregària per les vocacions. Cada Diòcesi es compromet 3 dies a mantenir la pregària continuada, les 24h del dia.

A la nostra diòcesi d´Urgell li correspon organitzar aquesta cadena de pregària: el dissabte 6; el dimarts 16 i el divendres 26 de novembre.

L´experiència dels darrers anys ha resultat molt positiva en moltes comunitats parroquials i religioses, tant a nivell comunitari com a nivell personal. És per això que, enguany, es vol tornar a repetir. Hi pot participar tothom qui vulgui pregar. Es pot fer individualment o en comunitat. A nivell individual, a casa o a l’església. Molts malalts agraeixen fer aquesta acció pastoral. També a nivell comunitari, parròquies, grups, comunitats religioses. Val a dir que les comunitats de vida consagrada i especialment les de vida contemplativa participen molt en aquesta cadena.

La cadena de Pregària d´enguany s´emmarca dins el context de la Visita del Sant Pare Benet XVI a Barcelona, amb motiu de la Dedicació del Temple de la Sagrada Família.

Aquesta Visita del Papa a Santiago de Compostela i a Barcelona, i la de l´any vinent a Madrid, amb motiu de la celebració de les Jornades Mundials de la Joventut, poden ser un bon estímul per molts joves a sentir-se més Església, i plantejar-se la vocació sacerdotal o religiosa. És un fet que aquestes trobades han representat un desvetllament vocacional al llarg dels anys.

Seria molt bo que fessiu arribar a la secretaria del Bisbat, o bé a la Delegació de Pastoral Vocacional, la vostra intenció de pregària, indicant els dies i les hores.

Tant de bo que aquesta cadena de pregària 2010 doni un nou impuls a la Pastoral Vocacional de les diòcesis d´Espanya, Catalunya i, en particular, a la nostra d´Urgell.

Descarregueu el fulletó de pregària en PDF