Mans Unides celebra la seva assemblea anual al Sant Crist de Balaguer

Mans Unides d’Urgell ha celebrat, el dissabte dia 31 de gener, l’Assemblea anual, al Santuari-Basílica del Sant Crist de Balaguer.

L’Assemblea ha estat presidida pel Bisbe d’Urgell Mons. Josep-Lluis Serrano, juntament amb la Delegada per Mans Unides, Sra. Teresa Cabanas. Hi han assistit 17 representants dels grups parroquials de Mans Unides de diferents punts del Bisbat d’Urgell. 

L’acte s’ha iniciat amb la salutació de la Delegada i del Bisbe, que han donat la benvinguda als assistents i, després de la pregària inicial, s’ha llegit i aprovat l’acta de la darrera assemblea. 

En aquesta reunió s’han presentat els resultats de la campanya del darrer any,  i seguidament s’ha presentat la nova campanya d’aquest any, que s’ha acompanyat del vídeo institucional, molt suggeridor. Els assistents han valorat la dificultat que sovint té l’entitat per arribar a tots els indrets de la diòcesi, sobre tot, els mes petits i allunyats, arribant a la conclusió que l’esforç -encara que important- mereix posar la intenció i fer nous i renovats intents per fer camí de divulgació i d’atracció de nous voluntaris per a fer realitat els projectes. Entre els temes a tractar s’ha plantejat la renovació de càrrecs, pel que fa a la delegada i al consiliari, i anar a buscar el reforç de la comissió de Mans Unides. En nomenaments es donaràn a conèixer en el seu moment. 

La jornada ha acabat amb un dinar de germanor al Santuari.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Redescobrim el Concili Vaticà II
Estimats diocesans,
estimada Església d’Urgell,

Amb l’afecte de pare i pastor m’adreço a vosaltres per iniciar una sèrie de glosses dominicals en què anirem coneixent, pas a pas, el Concili Vaticà II. Ho farem com qui torna a una font viva per beure’n
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda