Presidida per rector i Arxiprest, Mn. Ramon Sàrries i concelebrada per tots els sacerdots de les Valls, el migdia de Sant Esteve els fidels d’Andorra s’han aplegat en una solemne Eucaristia a la Parròquia de Sant Esteve d’Andorra la Vella.
La celebració ha estat colemnitzada per la soprano andorrana Jonaina Salvador, que ha interpretat, juntament amb peces clàssiques del gregorià, dues obres de l’organista Ignacio Rivas, organista de la Parròquia: un Ave Maria i un Panis Angelicus.
A l’homilia, Mn. Ramon Sarries ha glosat el pròleg de Sant Joan: “al principi… Deu envia un home que es deia Joan… el qui es la Paraula es va fer home…”
En acabar la celebració eucarística, i tot venerant la relíquia de sant Esteve, els fidels han cantat plegats els goigs. En un ambient molt nadalenc, ha estat una digna celebració on s’ha manifestat, una vegada més, la devoció a Sant Esteve i també la fraternitat entre els mossens de les Valls.









