L’equip de treballadors de Càritas Andorrana aprofundeixen en Dilexit Te

L’equip de Càritas Andorrana, els treballadors, juntament amb la presidenta i la responsable d’acció social de l’entitat, Sra. Anna Villas, han fet un encontre de treball per a conèixer i reflexionar sobre l’exhortació apostòlica del Sant Pare Lleó XIV Dilexi Te (T’he estimat), que s’ha dut a terme el 12 de novembre a la seu de Càritas Andorrana, a l’edifici annex a l’església de Santa Maria del Fener. En la reunió, s’ha dut a terme un anàlisi del document, que posa en relleu l’opció preferencial de l’Església pels pobres, des dels primers cristians i fins avui. Seguint els enunciats dels articles del document, s’ha anat aprofundint en el coneixent el magisteri i els sants i accions més destacades per fer palès l’amor pels més vulnerables i necessitats. Es tracta també de posar en valor la feina dels treballadors de Càritas, que és molt  vocacional i que, per tant, cal que es desenvolupi com un servei. S’ha recordat que Càritas és la mirada i els braços de Jesucrist, que per mitjà de la seva Església, acaronen i porten consol a moltes persones i llars.

En les conclusions, treballadors i voluntaris posen el seu saber i la seva disponibilitat al servei de les persones més estimades per Déu: « Us ho asseguro: tot allò que fèieu a un d’aquests germans meus més petits, a mi m’ho fèieu» Mt 25, 40.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Germanor: una espiritualitat de porta oberta
Més de 22.000 parròquies al servei de tota la societat, més de 4 milions de persones ateses en centres assistencials, més de 40 milions d’hores dedicades per sacerdots, voluntaris i laics, més de 10.000 missioners en els cinc continents. Avui celebrem el dia
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda