Felicitació de la Cúria al Bisbe Josep-Lluís amb  motiu del seu sant i aniversari

La festa de Sant Josep fou celebrada a la Cúria Diocesana amb una felicitació al Bisbe coadjutor Mons. Josep-Lluís Serrano amb motiu del seu aniversari i de la seva onomàstica, encapçalada per l’Arquebisbe Joan-Enric, amb els religiosos i sacerdots  de la diòcesi, així com representants de diverses entitats diocesanes i dels treballadors de la Cúria.

L’acte va tenir lloc el dimecres 19 de març, a la sala d’actes de la Casa del Bisbat, i l’Arquebisbe Mons. Joan-Enric Vives l’obrí amb un parlament en què va transmetre a Mons. Josep-Lluís Serrano la joiosa felicitació de la Cúria i de tota la Diòcesi.

En les seves paraules, Mons. Vives va posar en relleu el sentit i significat de la celebració de Sant Josep gloriós per a l’Església i per a les famílies, com va ser d’important l’exemple de Sant Josep en la personalitat del mateix Jesús de Natzaret; i també l’alegria de compartir amb Mons. Josep Lluís la celebració, del seu nomenament com a bisbe coadjutor i del seu treball dels darrers mesos a la diòcesi. Va cloure assenyalant l’estimació que la família diocesana li té, en aquest camí de relleu per a ser el nou bisbe titular.

El Bisbe Serrano va agrair la felicitació i l’assistència dels reunits, els va parlar del sentit de família que aporta la celebració de la festa de Sant Josep, i de com ara que ja forma part de la gran família diocesana d’Urgell, va integrant els seus valors i la seva idiosincràsia. L’acte, que va comptar amb una nodrida assistència, va acabar amb un aperitiu de germanor.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
L’Advent: caminem cap al goig i l’esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

A les vigílies de la solemnitat de la Immaculada Concepció de Maria fem camí cap una humanitat que ens fa retrobar el sentit del ser persona humana com recordàvem la setmana passada i això gràcies a la maternitat
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda