Celebració de Festa Major a Planoles

Planoles va celebrar la seva Festa Major del 22 al 26 d’agost, en la que la celebració a l’església de Sant Vicenç va ser un moment àlgid de trobada, en l’atapeït programa de festes. A les acaballes del mes d’Agost el poble de Planoles celebra la seva Festa Major, en la que un any més, les diverses activitats lúdiques, esportives i culturals organitzades pel consistori, les associacions i els mateixos veïns i veïnes del municipi van posar en relleu el bon ambient de germanor que es respira en aquest poble de muntanya i les ganes de tots de celebrar la Vida.
Els veïns van disposar d’uns moments de pausa i serenor per a reunir-se a la preciosa església parroquial de Sant Vicenç  per a la celebració dominical de la Paraula, que va ser presidida pel diaca que assisteix habitualment aquesta comunitat cristiana, Mn. Josep Montoya. En aquesta celebració també es va tenir un record especial per aquells fidels difunts del poble, els quals ens han precedit, i que ja gaudeixen de la plenitud de vida en presència de Déu.
Es manifestà l’alegria de la comunitat que celebra la fe i que camina guiada per l’Esperit, com tantes altres del nostre bisbat, que aquests dies d’estiu celebren les seves festes patronals.