V Torneig de Golf Solidari al Fontanals Golf Club de Cerdanya

El dia 7 d’agost de 2024, el Fontanals Golf Club i Càritas diocesana d’Urgell van celebrar la cinquena edició del Torneig ‘Càritas’ de golf solidari”. Aquest esdeveniment bianual, que s’ha convertit en una tradició a la Cerdanya, té com a objectiu recaptar fons per a les famílies més vulnerables.

Un Llegat de Solidaritat

Des de la seva primera edició, el torneig ha demostrat ser un èxit rotund, implicant a desenes de comerços, empreses i entitats. La generositat d’aquests col·laboradors, juntament amb la participació de més de 30 voluntaris i 110 esportistes, ha permès a Càritas diocesana d’Urgell recaptar 5.200€ euros per a les seves iniciatives socials.

Els representants del club de Golf, van expressar el seu profund agraïment a Càritas per la seva tasca incansable en el suport a les persones més vulnerables. Va destacar la importància crucial de la seva labor al Pirineu, especialment a la Cerdanya. A més, va celebrar l’èxit rotund.

Més que un Torneig de Golf

El torneig és molt més que una competició esportiva. És un dia per celebrar la solidaritat i l’esperit comunitari. L’ambient familiar i festiu que es respira durant l’esdeveniment és un testimoni de la importància de treballar junts per a un bé comú.

Un Compromís Renovable

El Fontanals Golf Club, com a part del Programa Entitats amb Cor de Càritas d’Urgell, reafirma el seu compromís amb la comunitat i la seva voluntat de continuar organitzant activitats que tinguin un impacte positiu en la vida de les persones més necessitades.

El Sr. Josep Casanova, Director de Càritas diocesana d’Urgell, va correspondre l’agraïment al Club de Golf Fontanals per acollir aquest torneig extraordinari i va subratllar que el seu èxit va ser fruit de la solidaritat i l’entusiasme dels participants. Va estendre el seu agraïment a totes les persones i empreses que, amb generositat i desinterès, van contribuir a fer realitat aquesta iniciativa solidària i esportiva.

Una Invitació a la Solidaritat

El torneig està obert a tots els amants del golf i a qualsevol persona que vulgui contribuir a una bona causa. La participació és una oportunitat per gaudir d’un dia inoblidable en un entorn privilegiat, alhora que es fa una diferència real en la vida de les famílies de la Cerdanya.