Inauguració del Festival de Música Antiga dels Pirineus

El dia 5 de juliol va tenir lloc la inauguració de la 13a edició del Festival de Música Antiga dels Pirineus (FEMAP) que es desenvoluparà durant juliol i agost de 2024.

El concert inaugural fou a la Catedral de Santa Maria d’Urgell amb els intèrprets Hirundo Maris i Noctes Cor de Cambra.

Hirundo Maris i Noctes Cor de Cambra van oferir el concert “El cant de la Sibil·la i la Balada del Somni. Cants místics entre el visible i l’invisible”. Les peces que van interpretar foren El cant de la Sibil·la (Barcelona, s.XV)¸ Draumkvedet (Balada del Somni d’Olav Aasteson, Noruega s.XIV) i El cant de la Sibil·la (Girona, s.XVI).

Al concert hi van assistir l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives; el President del Parlament de Catalunya, M.Hble. Sr. Josep Rull; l’Alcalde de La Seu d’Urgell Joan Barrera; i els Vicaris Generals d’Urgell, Mons. Josep M. Mauri i Mn. Ignasi Navarri; molts Alcaldes dels llocs on es desenvoluparan els Concerts enguany; i un públic meravellat per la música tan espiritual i ben interpretada.

 

 

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Joan de la Creu, aventurer de Déu, llum en la nit
Estimats diocesans,estimada església d’Urgell,
En aquest diumenge d’Advent s’escau la festa de Sant Joan de la Creu, carmelita, poeta, místic, doctor de l’Església, patró dels poetes de llengua castellana. Va néixer l’any 1542 a Fontiveros (Àvila) i va morir
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda