Reunió del Consell per als assumptes econòmics

El dia 26 de juny, a la Casa del Bisbat de La Seu d’Urgell, va tenir lloc la reunió ordinària del Consell diocesà per als assumptes econòmics. Presidida per l’Arquebisbe Joan-Enric i amb l’assistència del Delegat per als assumptes econòmics i l’assistència de la pràctica totalitat dels Consellers.

Es van presentar al Consell els comptes econòmics de l’exercici 2023 que van ser aprovats per unanimitat així com el pressupost per a l’exercici del 2024. També es va informar sobre el proper inici de les obres a una part del Seminari diocesà per al Centre de Salut Mental a l’Alt Pirineu, en col·laboració amb els Governs de Catalunya i Andorra, i el Consell va donar el seu parer sobre una sèrie d’altres assumptes.