Visita dels seminaristes del curs propedèutic de Sevilla

El dia 12 de juny l’Arquebisbe d’Urgell va rebre la visita a la Casa del Bisbat dels seminaristes del Curs Propedèutic del Seminari Metropolità de l’Arxidiòcesis de Sevilla, acompanyats dels seus formadors, el Vicerector del Seminari, Mn. Manuel Jiménez i el Director espiritual, Mn. Antonio Rodríguez.

Mons. Vives els va acollir a la Casa del Bisbat i posteriorment van visitar la S.E. Catedral i el Museu diocesà. Van celebrar l’Eucaristia a la Llar de Sant Josep i posteriorment van compartir el dinar al seminari diocesà amb l’Arquebisbe i el Secretari general Mn. David Codina.

A la tarda, acompanyats per Mn. Ramon Sàrries, Arxiprest d’Andorra, el grup va poder visitar la Casa de la Vall, seu del Parlament d’Andorra, i el Santuari de la Mare de Déu de Meritxell.