Assemblea Nacional de Mans Unides

Mans Unides va celebrar la seva Assemblea general ordinària  els dies 1 i 2 de juny, al Colegio Pablo VI de Madrid. Hi va participar la Presidenta-Delegada d’Urgell, Sra. Teresa Cabanas, juntament amb les  50 delegacions presents d’arreu d’Espanya i diversos representants de l’administració i gestió de Serveis Centrals.  L’assemblea fou presidida per la Presidenta nacional, Sra. Cecilia Pilar, i va comptar amb l’assistència del nou Viceconsiliari, el P. Óscar García Aguado.

Durant la trobada es va dur a terme l’aprovació dels comptes de l’any 2023 i també el Codi de bona conducta per a l’entitat. Es van presentar els resultats del Pla operatiu i la proposta de digitalització. També s’ha presentat i escollit el cartell de la nova campanya del curs vinent.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda