El Copríncep episcopal felicita el nou Rei de Dinamarca Frederic X

El dia 15 de gener S.E. el Copríncep episcopal d’Andorra ha enviat una Carta de felicitació per l’inici del seu Regnat al nou Rei de Dinamarca, S.M. Frederic X.
Aquests son els fragments rellevants de la Carta:
En el moment de la vostra entronització com a rei de Dinamarca, després de l’abdicació de la vostra estimada mare S.M. lReina Margrethe II, en nom del Poble i Autoritats del Principat d’Andorra i en nom propi, ofereixo a V.M. els meus desitjos més cordials, i us asseguro les meves oracions perquè Déu Totpoderós us atorgui una saviesa i una força ben grans en l’exercici de les vostres altes responsabilitats.
 

“Prego perquè sota el vostre regnat, tots els ciutadans de Dinamarca continuïn trobant en la seva herència religiosa, social i política, els valors espirituals i els principis ètics d’unió i cooperació en la construcció d’una societat realment lliure i equitativa, marcada pel respecte a la dignitat, la igualtat i els drets de cadascun dels seus membres, en particular dels més pobres, marginats i sense veu en aquests temps de greu crisi social i de valors.

“Invoco cordialment per a la vostra Majestat i la reina Maria, per a tota la família reial i tot el poble Danès, les benediccions de Déu, que ens porten alegria i pau en l’inici d’una nova era per al vostre estimat País.

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Apòstols de la joia de seguir el Crist
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Hem començat un nou curs pastoral, la catequesi, l’escola, els equips de Càritas parroquial, els grups de pregària, de lectio divina i tantes altres activitats que en les nostres parròquies oferim per a poder
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’art d’escoltar música sacra
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge compartiré amb vosaltres la prominència de saber escoltar els signes dels temps, saber escoltar els germans i en definitiva fer de l’escolta un art per a créixer com a persones i per suposat
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Aportar vida
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En començar aquest nou curs us voldria presentar el filòsof Sòcrates, el qual té un principi de coneixement de la veritat a través de la dialèctica que dona llum i vida. Aquest mètode l’anomenem la maièutica
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Amb Maria, naixem de nou
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,
estimat poble andorrà,

A les vigílies de la Festivitat del Naixement de la Benaurada Verge Maria, la nostra Església diocesana es vesteix de festa i es prepara per celebrar la Solemnitat de la Mare de Déu
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Sant Gil, custodi de la creació
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest dilluns celebrarem a la nostra diòcesi, i especialment al Santuari de la Mare de Déu de Núria, la festa litúrgica de Sant Gil. Qui era aquest sant?

L’any 1271 consta que hi havia a la Vall de Núria
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda