Més de 100 voluntaris vetllaran per al bon funcionament de l’Aplec de l’Esperit a Banyoles

logoaplec2014A pocs dies de la celebració de l’Aplec de l’Esperit a Banyoles, bisbat de Girona, més d’un centenar de joves i famílies s’han inscrit com a voluntaris. La majoria d’ells també van ser voluntaris durant els Dies d’Acollida Previs a la Jornada Mundial de la Joventut 2011.

A part dels voluntaris hi haurà prop de dos-cents col·laboradors (catequistes, testimonis, músics, religiosos, entre d’altres) que, al llarg del dia, en alguna experiència del matí o la tarda, compartiran amb els adolescents i joves participants el seu testimoni de fe.

Compartir
Redescubramos el Concilio Vaticano II
d’Amic e Amat
Redescubramos el Concilio Vaticano II
Queridos diocesanos,
querida Iglesia de Urgell,

Con el afecto de padre y pastor me dirijo a vosotros para iniciar una serie de glosas dominicales en las que iremos conociendo, paso a paso, el Concilio Vaticano II. Lo haremos como quien vuelve a una fuente
next arrow
previous arrow

Últimas Noticias

Agenda