Visita de l’exPresident del Consell Superior de la Justícia

El dia 4 de desembre, al Palau episcopal de La Seu d’Urgell, l’Arquebisbe d’Urgell i Copríncep d’Andorra, Mons. Joan-Enric Vives, va rebre la visita institucional de comiat del fins ara President del Consell Superior de la Justícia (CSJ), M.I. Sr. Enric Casadevall, qui va esgotar el seu segon mandat com a President, iniciat el 2011 i 2017. Anteriorment havia estat Cònsol Major de Canillo i Ministre.

El Sr. Casadevall va informar Mons. Vives del funcionament del màxim òrgan de control judicial i de la situació actual. Durant el seu mandat s’ha inaugurat la nova seu de la Justícia a Andorra la Vella.

 

Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic e Amat
Un sol cos, un sol Esperit i una sola esperança
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’hivern, comencem en aquest diumenge l’anomenat Octavari de pregària per la unitat dels cristians. Cada any, del 18 al 25 de gener, som convidats a prendre consciència que tots els cristians
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda