Concert amb Cor a Ponts

Aquests dies, amb motiu del Nadal, moltes de les nostres esglésies i temples s’obren i col·laboren amb les activitats que es fan en els nostres pobles, i una d’elles són els concerts de Nadal, organitzats per les escoles de música, centres educatius, corals… Un any més no ha faltat a la seva cita el Concert de Nadal de l’Escola Municipal de Música de Ponts, enguany el dissabte 13 de desembre, però com els darrers anys amb un valor afegit: la campanya de recollida d’aliments que es destinaran a Càritas Parroquials i als Serveis Socials del municipi. Així els assistents al concert col·laboraven aportant algun lot de productes bàsics per poder fer arribar a famílies necessitades del municipi.
Durant gairebé dues hores van regalar al nombrós públic que omplia el temple parroquial, obres nadalenques de tots els temps i estils musicals. Les diferents seccions de l’escola van anar oferint el seu repertori. Vam poder gaudir del conjunt instrumental de petits i grans, del conjunt d’acordions (que acabaven d’arribar d’Arrasate al País Basc on havien guanyat diferents premis del concurs internacional d’acordionistes), de l’orquestrina, i dels grups vocals «Cor Brins d’Espígol» i «Cor Verdaguer».
Ara que està de moda parlar d’empreses amb cor, que ofereixen part dels seus guanys a obres socials i benèfiques, també podrem parlar a casa nostra dels «Concerts amb Cor» que també es fan solidaris amb aquelles persones que necessiten un cop de mà.

img 7206-1img 7201-1img 7203-1img 7218-1