Pròrroga i renovació dels Delegats diocesans

L’Arquebisbe-bisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, amb data 15 de novembre, va procedir a la pròrroga  per tres anys dels Delegats Diocesans d’Urgell:

DELEGATS DIOCESANS (2023-2026)

Mn. Antoni Elvira i Gorgorió, Delegat diocesà de Catequesi i encarregat del Catecumenat a la Diòcesi i Sra. Mariví Castaño i Reolid, Subdelegada.
Sr. Carles Martín Neira, Delegat diocesà per als assumptes econòmics.
Mn. Josep Chisvert i Villena, Delegat diocesà d’Ensenyament.
Mn. David Codina i Pérez, Delegat diocesà per a la Família i la Vida.
Mn. Alfons Velásquez i Castañeda, Delegat diocesà de Pastoral Vocacional.
Mn. Joan Pujol i Balcells, Delegat diocesà per a la Vida Consagrada
Mn. Ramon Sàrries i Ribalta, Delegat episcopal per a les Causes dels Sants
Mn. Ignasi Navarri i Benet, Delegat diocesà de Pastoral de la Salut
Mn. Jaume Soy i Amargant, Delegat diocesà de Missions i Director de les Obres Missionals Pontifícies
Sra. Clara Arbués i García, Delegada diocesana de Patrimoni cultural.
Sra. Cristina Orduña i Ponti, Delegada diocesana de Mitjans de Comunicació Social.
Mn. Ramon Sàrries i Ribalta, Delegat diocesà de Pastoral Penitenciària.
Mn. Jaume Mayoral i Martí, Delegat episcopal de Càritas diocesana.
Mn. Lluís Eduard Salinas Muñoz, Consiliari Diocesà de Mans Unides.
Mn. Jordi Vásquez i Avendaño, Consiliari diocesà del Moviment apostòlic “Vida Creixent” i Mn. Josep Maria Aresté i Miret, Viceconsiliari diocesà.
Mn. Ignasi Navarri i Benet, Consiliari diocesà de l’Hospitalitat de la M. de Déu de Lourdes i Mn. Pere Morales i Moreno, Viceconsiliari diocesà.

amb els nous Delegats i Subdelegats següents:

Mn. Antoni Elvira i Gorgorió
, Delegat diocesà de Pastoral Sacramental i Litúrgia i Delegat de Música.
Mn. Joan Pujol i Balcells, Delegat diocesà de pastoral de Santuaris, Pelegrinatges i Turisme.
Mn. Ramon Balagué i Bajona, Delegat diocesà d’Ecumenisme i Relacions interreligioses.
Mn. Gabriel Casanovas i Vila, Delegat diocesà de Joventut.
Mn. Alejandro Vargas i Moncada, Subdelegat diocesà de Pastoral Vocacional i de Joventut.
Sr. Adolf Tugues Ramonet i Sra. M. del Carme Sorribes Burgués, Subdelegats diocesans per a la Família i la Vida.
Sra. Cristina Ribot i Poitevin, Subdelegada diocesana de Missions.

Que amb l’ajut del Senyor, tots duguin a terme el seu servei eclesial amb generositat i fidelitat.