Jornada de Germanor

“Orgullosos de la nostra fe”. Aquest és el lema que proposa el secretariat per al Sosteniment de l’Església per a la Campanya del Dia de l’Església diocesana (GERMANOR), que aquest any se celebra aquest diumenge dia 12 de novembre.

Un Dia de festa, de celebració, en què “recordem i agraïm la nostra pertinença a una comunitat cristiana”. I un Dia per a l’agraïment i prendre consciència que som membres d’una gran família. Allò que l’Església fa “és gràcies al temps, les qualitats, la pregària i el suport econòmic de tot el poble de Déu”.

Aquest és l’espot que s’ha fet per la campanya i que s’emetrà a diversos mitjans de comunicació:

En definitiva, l’important és saber transmetre als fidels la necessitat de col·laborar amb les necessitats de l’Església, tant materials (amb aportacions econòmiques), com de servei (catequesi, manteniment, col·laboració en les litúrgies, pregària i tantes altres).

Podeu fer els vostres donatius en el següent enllaç.

Urgell català
Compartir
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
L’educació de la fe en el lleure
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

El nostre territori diocesà, durant els estius, es transforma per mostrar una gran oferta d’educació en el lleure per molts nens i nenes. Gaudeixen de la natura i les muntanyes, coneixen noves amistats, assumeixen
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
La joventut jubilar
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

Aquest diumenge us escrivim amb els nostres joves des de la ciutat eterna, on els apòstols Pere i Pau varen trobar la glòria del martiri. Ens hem reunit amb joves d’altres diòcesis de tot el món, i vivim
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Visitem els padrins per trobar Jesús
Estimats diocesans,
estimada església d’Urgell,

En aquest diumenge celebrem la V Jornada Mundial dels Avis i dels Ancians amb el lema Feliç aquell que no ha perdut l’esperança! (cf. Sir 14, 2).

És cert que cada comunitat parroquial, cada associació,
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Coneguem l’església d’Urgell
Estimats diocesans,

estimada església d’Urgell,

Voldria compartir amb vosaltres l’experiència de conèixer la nostra terra, les nostres poblacions i la nostra gent, que -ja des de segles- som hereus de l’antic comtat d’Urgell i aquest, a la vegada, fruit
D’Amic i Amat
d’Amic i Amat
Lectura creativa
Estimats diocesans, estimada església d’Urgell,

Al bell mig de l’estiu, enmig de la calor i de dies de família i de convivència amical, us convido a redescobrir la lectura en família com una eina vertebradora de comunió i de creixement espiritual.

El
next arrow
previous arrow

Darreres Notícies

Agenda